Nabídka pro partnery Refsite

Nabídka nejen EDUkativního obsahu pro firmy


Portál Refsite je svým zaměřením a obsahem určen především pro koncové zákazníky a zájemce o nové technologie. Některé firmy chtějí v rámci svého profilu nejen prezentovat své realizace, reference a portfolio, ale také předat koncovým zákazníkům více informací.

Pravdou je, že veškeré informace se dají v současné době na internetu dohledat

Není nad to mít vše na jednom místě přehledně a uceleně. Zákazníci mají v této uspěchané době omezený čas hledat informace. Každá firma má své unikátní webové prezentace a někdy je komplikované informace dohledat.

Firmy mají také řadu zajímavých informací na portálech třetích stran. 

"Proč to tedy vše nesjednotit a nenabídnout zákazníkovi přehledný rozcestník"
Vedle hodnocení a recenzí produktů a partnerských realizačních firem je možné nabídnout koncovým zákazníkům následující obsah:


Edukativní videa

Do profilu je možné vložit nejen link na váš Youtube kanál či jiný zdroj videii, ale také přímo vložit nejsledovanější videa určená přímo pro koncové zakázníky.


Edukativní podcast

Refsite má ve vlastní produkci podcast, který je sdílený na všech známých platformách Spotify, Google podcast či Radio Public.

V rámci edukativního partnerství je možné natáčet rozhovory určené koncovým zákazníkům a více se přiblížit zájemcům o nové technologie. 

Témata jsou na výběru partnera. Namátkově to mohou být například:

  • Historie společnosti, významné reference
  • Jak správně navrhnout danou technologii
  • Jaké jsou rozdíly mezi jednotlivými produkty
  • V čem jsou technologie a produkty partnera odlišné od ostatních
  • Dotační příležitosti na produkty partnera, jak na dotace krok za krokem
  • Kdo vám technologii namontuje, jak na prodlouženou záruku
  • a další témata, které partner sám navrhne.

Počet podcastu je na vzájemné dohodě a na výši podpory portálu Refsite.

Cena jednoho rozhovoru je 10 000 Kč/podcast délky max. 30 minut. 

Optimální délka na poslech a udržení pozornosti je však 10-20 minut max.


Edukativní články

Na řadě portálů třetích stran např. TZBinfo aj. je celá řada užitečných edukativních článků. Čtenáři jsou dle průzkumu desorientovaní a neví, kde najít ty nejpotřebnější články, které ovlivňují jejich rozhodování při výběru vhodné technologie. 

V rámci profilu je možné vložit 3 nejužitečnější články s obrazovým náhledem a řadu dalších odkazů na články, které pomohou zákazníkům v rozhodování.


Pro realizační / montážní firmy

Jste realizační firma? Pak je pro zákazníky podstatné především:

  • Oblast působnosti, která je znázorněna na přehledné mapě ČR či EU.
  • Jaké značky / výrobce montujete?
  • Vyřizujete za zákazníky dotace či přes partnery?
  • Jste jen montážní firma nebo také servisní firma.
  • Jaké další služby nabízíte zákazníkům jako jsou půjčky, úvěry aj.

V případě realizačních firem je možné tuto kartu přejmenovat z "Edukativní obsah" na "Užitečné informace pro naše zákazníky".


Informace k dotačním příležitostem

Dotační příležitosti jsou koncovými zákazníky velmi žádané. Partner má možnost zákazníkům předat všechny potřebné informace jako jsou:

  • Na jaké technologie a produkty je možné žádat včetně odkazů na seznam SVT.
  • Průvodce dotací krok za krokem včetně potřebných kontaktů.
  • Vyřizujete dotaci za zákazníky nebo přes partnery.

Vše s možnosti podpůrného rozhovoru v rámci Refsite podcastu.


Výpočetní pomůcky

Pokud má partner užitečné výpočetní pomůcky pro koncové zákazníky, je možné vložit přímý odkaz.



Kalkulačky Refsite

www.tools.refsite.cz

Tým Refsite tvoří výpočetní nástroje pro laiky (koncové zákazníky) případně pro realizační firmy, aby mohli v terénu u zákazníka například vypočítat tepelnou ztrátu pro návrh zdroje tepla aj.

Edukativní partneři maji v patičce kalkulaček uvedené logo.

Pro partnery portálu můžeme vytvořit výpočetní nástroje/konfigurátory/kalkulačky na míru.

Více v tomto článku


Odkazy na webináře, semináře a jiné akce

Pokud má partner kalendář svých akcí, je možné vložit přímý odkaz.


Webináře pro koncové zákazníky v produkci Refsite

Refsite plánuje spustit webináře pro návštěvníky portálu (koncové zákazníky), kde vždy vystoupí energetický auditor, který sdělí možnoti dotací a partner, který může účastníkům předat potřebné informace a nejen ty edukativní.


Webináře pro energetické auditory

V rámci partnerství Refsite s Asociací energetických specialistů je možné za zvýhodněnou cenu prezentovat své technologie a produkty na webinářích, které jsou svým obsahem zaměřené pro energetické specialisty/auditory MPO.

Tato profese je čím dál tím potřebnější při návrhu nových budov či rekonstrukci stávajících. 

Edukativní partner Refsite má v rámci Asociace energetických specialistů slevu 30% na partnerství či exkluzivní partnerství

V případě žádosti o členství v AES napište kód: RefsiteAES2022


Průzkumy a ankety mezi zákazníky

Na přání partnera můžeme připravit dotazníkové šetření a ankety cílené na koncové zákazníky. Výsledky ankety budou zveřejněny pouze partnerovi.


Projekční podklady, technické listy, schémata

Portál navštěvují také projektanti, kteří využívají srovnávač a výpočetní nástroje. Pro projektanty je možné opět vložit přímé odkazy na projekční podklady a technické listy. 

Tyto materiály uvítá i koncový zákazník pokud se již pro danou technologii rozhodne a chce si vše porovnat s konkurenčním produktem.


Prodloužená záruka na technologie

Zákazníci se tuto informaci dozví od realizačních firem nicméně je dobré zákazníky již předem informovat, zda je záruka 24 měsíců či za jakých podmínek je možné záruku na produkt prodloužit.
Zákazníci již tuto informaci píší u hodnocení a je možné se u recenzí podívat, jak dlouhou záruku nabízí reálně jednotlivé firmy.


Servisní střediska

Koncové zákazníky také zajímá servisní střediska a servisní podpora. V rámci profilu je možné opět vložit přímý odkaz na vaše servisní střediska. 

Připravujeme přehlednou mapu, kde bude možné vyfiltrovat recenze, významné reference, realizační a servisní firmy dané značky.


Odkazy na ceníky

Pokud má partner transparentní ceník svých produktů či služeb, je možné opět vložit přímý odkaz na ceník.


Odkazy na sociální sítě

Samozřejmostí je možnost vložení všech odkazů na sociální sítě partnera jako jsou:

  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Pinterest
  • Twitter

Nezávazně poptat

V rámci Edukativního partnerství každému partnerovi přibude tlačítko NEZÁVAZNĚ POPTAT, které je pouhým odkazem na vlastní poptávkový formulář partnera. 

Refsite nemá za cíl být poptávkovým portálem a žít z provizí dohodnutých obchodů. Refsite tedy nemá vlastní poptávkový formulář, kde často zákazník ani firma nemá důvěru, přes koho dané informace "protékají".

Zákazník vás tedy poptává napřímo.


A co víc

Celou řadu novinek a funkcí plánujeme a nasloucháme partnerům, jaké funkce by rádi doplnili jako statistiky, API, přehlednou mapu jen svých referencí/recenzí aj.

Dále chystáme kartu "Významné reference" kam sami firmy budou moci nahrát reference společnosti, kterými se chtějí pochlubit a nejsou tak zatížené GDPR.

Máme vizi stát se globální platformou (případně novou sociální sítí) pro sdílení a hodnocení referencí firem ve stavebnictví na jednom místě. Je to i jeden z důvodů, proč náš portál nenese český název.

Více se o nás můžete dočíst například zde.


Máte-li zájem stát se Edukativním partnerem, neváhejte nás kontaktovat na firmy@refsite.info


Za tým Refsite Group

Ing. Petr Kotek, Ph.D.

+420 775 665 128





Populární příspěvky z tohoto blogu

Dotace na tepelná čerpadla

Dotace na tepelné čerpadlo KROK za KROKEM